Opublikowano: 2023-09-11 08:56:23

Historia Magnusa Ditleva

ZOBACZ TERAZ: Z garażu na podium - historia Magnusa Ditleva

W nowym filmie SCOTT dowiadujemy się, jak Magnus Ditlev przeszedł od mega sesji turbo w swoim garażu do stania się jednym z najszybszych triathlonistów na świecie, w drodze do Mistrzostw Świata.

Nicea, Francja, Wrzesień 2023. Sukces Magnusa Ditleva nie przyszedł łatwo. Oczywiście, młody Duńczyk jest jednym z najszybszych triathlonistów na świecie, ale osiągnięcie tego celu nie było spacerkiem po parku. W rzeczywistości spacer prawie nigdy się nie rozpoczął. Po zapisaniu się na swój pierwszy profesjonalny wyścig w 2018 roku, Magnus uderzył w samochód podczas treningu zaledwie tydzień przed wyścigiem, co doprowadziło do złamania obojczyka, które zmieniło bieg jego bardzo świeżej kariery. Na szczęście Magnus miał dostęp do szopy, turbo, czasu i nieziemskiej motywacji.

To, co nastąpiło później, było szybką ścieżką do sławy z otwarciem kariery niespotykanym nigdzie indziej w sporcie. W ciągu pierwszych dwóch lat startów jako profesjonalista, Magnus Ditlev odcisnął swoje piętno wieloma zwycięstwami w zawodach Ironman i WOM, tytułami Challenge Roth, a ostatnio nowym rekordem świata. 25-latek pokazuje światu, na co go stać, a my pytamy, czy najlepsze jeszcze przed nim?

W nowym filmie od SCOTT Sports, który ukazał się dzisiaj, zajrzyj za kulisy jednego z najbardziej ekscytujących młodych sportowców triathlonu i poznaj jego historię, gdy przygotowuje się do swojego największego celu: Mistrzostw Świata Ironman w Nicei we Francji, które odbędą się w najbliższą niedzielę.

"From the Garage, onto the Podium - The Magnus Ditlev Story" jest już dostępny na kanale YouTube SCOTT Sports.

 

Zobacz historię Magnusa Ditlev

 

 

Zdjęcia: René Domke

 


 

 

 

"Dla mnie to trochę bajka i zastanawiam się "kiedy to się skończy?". Ale cały czas widzimy progres w wielu miejscach, więc myślę, że to bardzo dobra podróż. Zdecydowanie jadę na mistrzostwa świata, aby spróbować wygrać, wiele osób wie, kim jestem i ma oczekiwania".

Magnus Ditlev
2x Challenge Roth Zwycięzca

 

 

 

 

 


Magnus odniósł sukces na scenie triathlonowej stosunkowo niedawno. W ciągu zaledwie kilku ostatnich lat przeszedł od bycia stosunkowo nieznanym talentem do bycia na radarze wszystkich, którzy powinni uważać na wyścigi. Zwycięzca Challenge Roth, Magnus niedawno pobił wszystkie rekordy w niemieckim wyścigu, osiągając najlepszy na świecie czas 07:24:29. Magnus wyróżnia się jednak na rowerze. Czy może to być efekt 150 dni spędzonych na domowym trenażerze podczas rekonwalescencji po kontuzji w 2018 roku? Być może. Jego skrupulatna dbałość o szczegóły i inżynieryjny umysł? Oczywiście. Może to jego motywacja i determinacja, by stać się najlepszym na świecie? Możliwe. Pewne jest to, że cokolwiek to jest, Magnus ma to w sobie.

"Zdecydowanie jadę na mistrzostwa świata, aby spróbować wygrać, wiele osób wie, kim jestem i ma oczekiwania". Po zajęciu 8. miejsca w zeszłym roku na swoich pierwszych Mistrzostwach Świata Ironman w Kona, Magnus chce pokazać światu, na co go stać w Nicei już za kilka dni.

 

 

Zdjęcia: René Domke


Na mistrzostwa świata w Nicei Magnus przyszedł do SCOTT z kilkoma pomysłami, aby jego SCOTT Plasma 6 był jeszcze szybszy. Po pierwsze, zespół wymyślił rozwiązanie, aby uruchomić zdalnie opuszczaną sztycę RockShox AXS do technicznych zjazdów na trasie rowerowej, jednocześnie będąc w stanie uruchomić wszystkie niezbędne elementy odżywcze roweru.

Po drugie, współpracowaliśmy z Magnusem, aby zapewnić najlżejszą możliwą ramę, ze szczególnym uwzględnieniem malowania. Czerpiąc inspirację z naszej wieloletniej współpracy z Gustavem Gulholmem, znanym jako Dangerholm, i jedynego w swoim rodzaju roweru, który stworzył na wyścig Sebastiana Kienle w Norseman, rama, którą wybraliśmy, zrzuca wagę z lewej i prawej strony dzięki unikalnemu surowemu wykończeniu. Ostateczna wersja jest wykończona ultralekkimi komponentami Magnusa. Pełna lista specyfikacji znajduje się poniżej

RAMA: SCOTT Plasma 6 - Size XL - Custom No Paint Job
NAPĘD: Shimano Dura Ace 12 sp gear group. CERAMICSPEED UFO chain. 3T Torno crankset 172.5 mm crank length. 60t Digirit custom chainring to fit the crankset. Custom 11-34 lightweight casette.
KOŁA: HED Vanquish RC8 Pro (80mm) and disc
SIODŁO: Jcob Type 5 mounted on dropper seatpost with custom aero seatpost adapter
KOMPUTER: Garmin 130+
KOKPIT: Custom cockpit/extensions
PEDAŁY: Garmin Rally RS200 power pedals
NAWODNIENIE: SCOTT integrated top tube hydration + bottle behind arms on custom cockpit + BTS bottle
DODATKOWO: CERAMICSPEED OSPW Aero pullet wheel system + CS bearing upgrade in wheels and crankset.

 

 

 

 

 

 



Chcesz
wiedzieć więcej?

Zapisz się do naszego
Newslettera i otrzymuj
najnowsze informacje.


Newsletter